سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی:

تردد ورودی و خروجی در نیمه نخست امسال سه درصد افزایش یافت

علی ربانی گفت: نیمه نخست امسال ورود ۳ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۶۴۹ دستگاه خودرو به خراسان شمالی ثبت شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۳ درصد افزایش دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی ربانی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : در این مدت ۳ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۶۱۵ دستگاه خودرو از استان خارج شده است که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه پارسال ۴ درصد افزایش دارد.


بیشتر بخوانید 


او  گفت: تردد خودرو‌ها در محور‌های استان به وسیله ۵۱ دستگاه تردد شمار نصب شده در سطح جاده‌های استان ثبت و مخابره می‌شود.

 ربانی افزود: ۲ درصد از مسافران عبوری در شهریورماه امسال بیشتر از ۲ روز ماندگاری در استان داشته اند.

او  با بیان اینکه در این مدت بیشترین متوسط تردد خودرو‌ها در محور بجنورد به شیروان و بالعکس ثبت شده است افزود : در این مدت بیشترین تردد‌ها (براساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور) از محور اسفراین به سه راهی ایرج و بالعکس، مسیر اسفراین به بجنورد و بالعکس گزارش شده است.

 معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بیشترین تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان مربوط به استان‌های خراسان رضوی با ۱۹ درصد، گلستان ۷ درصد و تهران ۶ درصد گزارش شده است.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.