سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵ شهر در انتظار فعال شدن سامانه ثبت نام طرح جهش تولید مسکن

هنوز در ۲۵ شهر از خراسان جنوبی سامانه ثبت نام طرح جهش تولید مسکن فعال نشده است.

علیزاده معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: شرایط ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن همانند طرح اقدام ملی شامل داشتن فرم ج سبز، نداشتن سابقه مالکیت شخصی، متأهل یا سرپرست خانوار بودن، توانایی پرداخت اقساط و سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد نظر است.

او با اشاره به اینکه ۳۲ شهر در خراسان جنوبی وجود دارد افزود: در حال حاضر سامانه ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن تنها برای هفت شهر استان باز شده و برای ۲۵ شهر دیگر استان هنوز سامانه بسته است که پیگیر رفع مشکل آن هستیم.

علیزاده ادامه داد: سهم استان در طرح جهش تولید مسکن شش هزار و ۴۶۰ واحد برای هر سال است که در حال حاضر برای دو هزار و ۳۰ نفر امکان ثبت نام در سامانه فراهم شده است.


بیشتر بخوانید


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: واگذاری زمین در تمام شهر‌ها ۹۹ ساله و میزان تسهیلات مدنظر برای هر نفر در این طرح در حال حاضر ۱۵۰ میلیون تومان است که صحبت‌هایی مبنی بر افزایش مبلغ وام صورت گرفته، اما هنوز به صورت رسمی ابلاغی نشده است.

او بیان کرد: هیچ ضرورتی وجود ندارد که افرادی که در طرح اقدام ملی ثبت نام کردند انصراف داده و در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند.

علیزاده عنوان کرد: طرح مسکن در ادامه طرح اقدام ملی مسکن است و مبلغ تسهیلات در هر دو طرح برابر است.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.