سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

برای ماندگاری مسافران در شهر‌های استان برنامه‌ریزی شود

هاشمی گفت: ماندگارکردن مسافران عبوری در شهر‌های استان به اشکال مختلف از سوی مدیران مدنظر باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه ستاد راهبری تصادفات استان سمنان ابراز داشت: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان به وسیله کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مورد بازرسی و رسیدگی ویژه قرار گیرد تا بهترین خدمات در این مکان‌ها به مسافران ارائه شود.

استاندار سمنان بیان کرد: مسئولان استان مکلف به تامین امنیت، سلامت و بهترین خدمات به مسافران و زائران امام رضا (ع) در راه‌های مواصلاتی استان هستند.

او ادامه داد: تردد بالغ بر میانگین ۱۵ میلیون زائر در طول سال از راه‌های استان سمنان، ظرفیتی ارزشمند است و ضرورت دارد از این ظرفیت در حوزه‌های مختلف بهره برده شود.

او بیان کرد: تصادفات جاده‌ای مقوله مهمی است و باید به صورت ویژه کاهش تصادفات مورد توجه مسئولان استان قرار گیرد.
استاندار سمنان تاکید کرد: باید به سمتی گام برداشت تا با افزایش ماندگاری مسافران در استان، تصادفات در راه‌های مواصلاتی کاهش یابد. 

استاندار سمنان افزود: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان یکی از دستگاه‌های اصلی متولی امر ایجاد جذابیت برای مسافران و افزایش ماندگاری مسافران در استان است که تحقق این هدف موجب رفع خستگی مسافران، کاهش تصادفات و همچنین ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد استان می‌شود

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مسوولان نسبت به رفع نقاط حادثه خیز و ایجاد پارکینگ خوردو‌های سنگین اهتمام ویژه داشته باشند.

هاشمی یادآور شد: شهرداران علاوه بر تمرکز به ارائه خدمات در شهرها، به ورودی شهر‌ها برای ارائه خدمت به مسافران و جذب آن‌ها به داخل شهر‌ها توجه ویژه داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: توجه به خدمات رسانی و امداد رسانی در راه‌های استان به مسافران و حادثه دیدگان، به ویژه راه‌های فرعی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.