سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهایی نوجوان ۲۰ ساله از چنگال آدم ربایان

با اقدام به موقع و تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس استان سیستان وبلوچستان در شهرستان‌های "مهرستان و ایرانشهر" نوجوان ۲۰ ساله از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

سردار  احمد طاهری فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی مراجعه مردی میانسال در شهرستان مهرستان مبنی بر اینکه نوجوان ۲۰ ساله اش توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ از درب منزلش ربوده شده است، موضوع با حساسیت ویژه تحت بررسی ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان مهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان مهرستان مشخص شد، آدم ربایان با انگیزه قبلی این نوجوان را مورد ربایش قرار داده و سپس به یکی از شهرستان‌های همجوار منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پس از تلاش و رصد شبانه و کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه آدم ربایان فرد گروگان را به شهرستان ایرانشهر منتقل کرده اند، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند و محل اختفاء گروگان را شناسایی و وی را به سلامت از چنگال آدم ربایان آزاد و تحویل خانواده آن دادند.

سردار طاهری با بیان اینکه علت و انگیزه اقدام مجرمانه آدم ربایان، اختلاف مالی آنان با پدر گروگان بوده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی متهمان تلاش تا دستگیری آنان و تحویل به مراجع قضایی ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.