سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأمین آب دغدغه مهم مسئولان اصفهان

در جلسه اعضای شورای شهر با استاندار جدید اصفهان در خصوص برخی موضوعات مهم از جمله تأمین آب، بحث و گفتگو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون جلسه اعضای شورای شهر با استاندار جدید اصفهان، گفت: به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان جلسه و دیداری را با سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان داشتیم که جلسه خوبی بود، ضمن معرفی برنامه‌ها و اولویت‌های شورای شهر برای استاندار تأکید زیادی روی مسئله تأمین آب و مدیریت واحد در این زمینه داشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در این جلسه بحث مناطق کم برخوردار و هم‌افزایی‌‌هایی که در این زمینه‌ می‌تواند اتفاق بیفتد، مطرح شد، عنوان کرد: استاندار هم وقت مبسوطی را گذاشتند و نقطه نظرات خودشان را گفتند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه پیشنهاد شد جلسات مستمری داشته باشیم و ایشان هم استقبال کردند، افزود: مقرر شد که اولویت را روی مناطق کمتر برخوردار بگذاریم و با برنامه قبلی و دیدگاه‌های هماهنگ شده پیش رویم.

نورصالحی خاطرنشان کرد: مصوبه‌ای در شوراهای قبل درباره ستاد ویژه مناطق محروم داشتیم که ریاست آن را استاندار برعهده دارد و سال‌ها است فعال نبوده، درخواست داشتیم که این ستاد مجدداً با معیت استاندار و سایر ارگان‌ها فعال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: مقرر شد جلسه بعدی را هم از مناطق کمتر برخوردار شروع کنیم که هم از ایده‌ها و برنامه‌های استاندار و هم اولویت‌ها و برنامه‌های شورای شهر است.

 

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.