سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به روز رسانی بزرگ گلکسی واچ 4 / رونمایی از نسخه Maison Kitsuné گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲

شرکت سامسونگ در رویداد جدید آنپکد ۲ گجت‌ های هوشمند و به روز رسانی‌ های تازه‌ای را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی قبل رویداد آنپکد ۲ شرکت سامسونگ برگزار شد و این شرکت از ساعت هوشمند و هدفون خود تحت عنوان Maison Kitsuné رونمایی کرد. این دو محصول جدید طراحی‌های متفاوتی نسبت به نسخه‌های اصلی دارند و قرار است تعداد محدودی از آن‌ها به بازار عرضه شود. علاوه بر این دو محصول سامسونگ از نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فیلیپ ۳ نیز رونمایی کرد.

معرفی گلکسی واچ ۴ نسخه Maison Kitsuné

گلکسی واچ ۴ نسخه Maison Kitsuné در دو طرح مچی خاص، یکی به رنگ پژ Moonrock با تصویر روباهی روی آن و دیگری به رنگ خاکستری Stardust با حروف برجسته Maison Kitsuné عرضه می‌شود. هر دو این ترکیب ها، فیس واچ زیبا با طرح روباه دارند و نام نسخه آن‌ها هم در قسمت فیس واچ دیده می‌شود.

در این رویداد نسخه Maison Kitsuné گلکسی بادز ۲ هم رونمایی شد که در رنگ‌های بژ و خاکستری به بازار عرضه می‌شود و طرح روباه نیز روی این محصول قرار گرفته است. دیده شده که کاربران علاقه دارند طرح‌هایی منحصر به فرد از گجت‌ها را بخرند و این طرح ها برایشان جذاب است. برای کاربرانی که این نسخه از گلکسی بادز‌ها را خریداری می‌کنند، برچسب موسیقی Kitsuné Musique در لیست پخش موسیقی آن‌ها افزوده شده که به محتوا‌های انحصاری دسترسی خواهند داشت.

کاربران می‌توانند ساعت هوشمند نسخه Maison Kitsuné و ایربادز جدید را از امروز ثبت سفارش کنند. این گجت‌ها برخلاف نسخه جدید گلکسی زد فلیپ ۳ Bespoke Edition در تعداد محدودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. گفتنی است که نسخه ۴۰ میلی متری گلکسی واچ ۴ نسخه Maison Kitsuné  قیمتی ۳۹۹ دلاری دارد و گلکسی بادز ۲ نسخه Maison Kitsuné نیز با قیمت ۲۴۹ دلار به برخی بازارهای منتخب عرضه شده و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بزرگترین آپدیت سامسونگ برای گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک

سامسونگ در این رویداد خبر از عرضه آپدیت بزرگی برای گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک داد. در این به روز رسانی واچ فیس‌های جدیدی برای شخصی سازی ساعت‌های هوشمند سامسونگ ارائه می‌شود و ژست هاس کنترلی تازه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این نسخه شامل بهینه سازی‌هایی در قابلیت تشخیص سقوط هم است.

آپدیت بزرگ Wear OS سامسونگ در حال حاضر برای همه کاربران گلکسی واچ ۴ در کره جنوبی در دسترس است و احتمالا چند روز دیگر هم در اختیار دیگر کاربران سایر مناطق دنیا منتشر می‌شود. این آپدیت از طریق واچ فیس‌های جدید قابلیت‌های شخصی سازی را افزایش می‌دهد و این امکان را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به جای واچ فیس از تصاویر گیف استفاده کنند.

واچ فیس تازه Basic Dashboard زمان و اطلاعات دیگری مثل تاریخ، تعداد قدم‌ها و آب و هوا را نشان می‌دهد. Info Brick هم اطلاعات سلامتی و اهداف ورزشی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. واچ فیس Live Wallpaper، والپیپر‌ها را با الهام از تلفن هوشمند نمایش می‌دهد. Weather Center هم واچ فیس دیگری است که اطلاعاتی جامع را درباره آب و هوا ارائه می‌دهد و طبق این اطلاعات، انیمیشت‌های پس زمینه تغییر می‌کند.

واچ فیس هایی خاص در دست کاربران

رنگ و ظاهر همه این واچ فیس‌ها هم امکان تغییر را دارند. سامسونگ واچ فیس‌های قبلی را به روز رسانی کرده است. My Photo Plus به جای نمایش تصویری ثابت، تصویر متحرک نمایش می‌دهد. واچ فیس Steps Challenge انیمیشن‌های شاداب و جالبی را نشان می‌دهد. مثلا در این واچ فیس خرس باتوجه به حرکت شخص، ظاهر و رفتار متفاوتی دارد.

به روز رسانی جدید گلکسی واچ ۴ این امکان را به کاربران می‌دهد که با ژست‌های جدید دست به برنامه‌های از پیش تعیین شده یا ویژگی‌های پرمصرف دسترسی داشته باشند. یکی از ژست‌ها این است که با دو بار ضربه زدن روی صفحه فعال می‌شود و موجب فعال شدن یک برنامه، حرکتی ورزشی، ساخت یادآور و ... می‌شود.

علاوه بر این گلکسی واچ ۴ به ویژگی تشخیص سقوط مجهز است و این قابلیت در به روز رسانی جدید Wear OS تغییراتی داشت که به کاربران امکان می‌دهد حساسیت سیستم نسبت به سقوط را کم یا زیاد کند. این قابلیت توانایی این را دارد که به چهار نفر از مخاطبان که از پیش تعیین شده اند، هشدار درخواست کمک را بفرستد.

این به روز رسانی بزرگ مشکل ردیابی ضربان قلب را هم که در به روز رسانی قبلی ایجاد شده بود، برطرف می‌کند. از تغییرات دیگری که در این نسخه می‌توان به آن اشاره کرد، دکمه جدید بی صدا برای بی صدا کردن تماس ها، بهینه سازی‌هایی در AR Emoji، بیتموجی، Together و Cute Character است. این به روز رسانی‌ها با حجم تقریبی ۴۷۷ مگابایت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گزارش از مائده زمان فشمی

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.