سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد/تصمیم گیری درباره اصلاح ساختار بازار خودرو

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا عصر امروز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه درباره برنامه اصلاح ساختار بازار خودرو همراه با افزایش تولید و کاهش قیمت تمام شده تولید داخلی بحث و تصمیم گیری شد. پس از بررسی گزارش وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت درباره برنامه اصلاح ساختار بازار خودرو، درخصوص ضرورت رفع موانع و اصلاح ساختار و کاهش قیمت تمام شده همراه با افزایش تولید داخلی تصمیم گیری شد.

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا همچنین موضوع روند تامین و عرضه کالاهای اساسی بررسی و بر نظارت دقیق تاکید شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سران قوا ، رئیس جمهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عباس گودرزی
۰۹:۳۱ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
سلام وقتی چوبی در گردابی می افتد دور خود می چرخد تا آخر به اعماق اب می رود و از دریچه ای نا مشخص خارج می شود . اگر دولتمردان بتوانند از این گردابی که برای جامعه شکل گرفته خارج شوند و مسیر حرکت لیبرال سرمایه داری را به سمت اقتصاد اسلامی تغییر دهند همه مشکلات حل می شود . مثال ساده ای برای آنها می زنم که حتی دانش آموز ابتدایی قادر به درک آن می باشد . اگر خبرنگاران به گوششان برسانند . یک قطعه صنعتی یا یک ماده خوراکی یا... که تولید می شود هزینه ای مشخص و قابل محاسبه دارد اگر سود متعارف منطقی برای آن منظور و روی آن حک کردد . در هر زمان و مکان غیر قابل تغییر باشد و اگر کسی تخطی کرد مثل جنگ سخت ( چون در جنگ اقتصادی هستیم ) بدون مماشات حتی اگر فرزند رئیس جمهور بود با او برخورد شود . تمام اموال او مصادره و اجناس او به مردم حراج گردد . آیا ریشه احتکار و رانت و گرانفروشی و.. بیرون نمی آید ؟ البته امکان دارد ریشه عده ای از مدیران نظام نیز با آن کنده شود . البته بنده آمادگی ارائه دقیق طرح را دارم مهندسی گودرزی
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
باید به وزارت دفاع دستور بدن پراید رو بومی سازی کنن