سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حادثه فرزند شهید در یاسوج برای واکاوی بیشتر به سازمان بازرسی اعلام شد

نگین تاجی گفت:دادگستری کهگیلویه جهت بررسی همه جانبه علل وقوع حادثه خودسوزی فرزند شهید، موضوع را جهت واکاوی به سازمان بازرسی اعلام کرده تا سریعاً رسیدگی را آغاز کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن نگین تاجی، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در جمع رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سازمان بازرسی استان گزارش جامع اقدامات را به دادگستری ارسال تا در صورت احراز هرگونه تخلفی، وفق قانون رسیدگی و با افراد خاطی برخورد شود.

وی ضمن ابراز تأسف و تألم از حادثه خودسوزی یکی از فرزندان عزیز خانواده شهدا در مقابل بنیاد شهید استان، افزود: امروز اقتدار و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون شهیدان عزیزی است که در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع از وطن و سرزمین و دفاع از حرم اهل‌بیت (س) جانفشانی کردند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: احترام جامعه به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

وی در خصوص اهمیت جایگاه شهدا، بیان کرد: امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی، مرهون جانفشانی شهیدان، این قهرمانان وطن است.

نگین تاجی تصریح کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جان شیرینشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای نظام مقدس اسلامی و مکتب تشیع تقدیم کردند.

وی با تأکید بر اینکه در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده‌ی آنان یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم، عنوان کرد: تجلیل از شهدا و خانواده‌های آنان به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهداست و لذا وقایعی، چون حادثه اخیر مقابل بنیاد شهید استان، هر فردی را آزرده خاطر نموده و طبعاً مسئولیت سنگینی را برای همه نهاد‌های استان، جهت واکاوی علت وقوع این حوادث و به تبع بررسی نحوه برخورد‌ها با خانواده معظم شهدا، ایجاد می‌نماید.

روز گذشته (سه شنبه) فرزند یکی از شهدا استان کهگیلویه و بویراحمد مقابل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان خود را با بنزین به آتش کشید و هم اکنون در بیمارستان به علت شدت سوختگی (۸۰درصد) بستری است.

پس از این اتفاق بلافاصله استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این مساله واکنش نشان داد و خواستار بررسی دقیق موضوع از سوی متولیان امر شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: آتش سوزی ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.