سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«مشکل حقوقی» دلیل کندی در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: مشکل حقوقی موجب شده اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه شهید چمران اهواز به تعویق بیافتد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الله زارع‌زاده نایب رئیس شورای شهر اهواز در خصوص خبر‌های منتشر شده مبنی بر تعطیلی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این پروژه متوقف نشده است بلکه در یک بازه زمانی روند اجرای این پروژه کند شد.

او افزود: در زمان منعقد شدن قرارداد این پروژه بین شهرداری اهواز به عنوان کارفرما و قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار مقرر شد که مقداری از اعتبار این پروژه تامین و بقیه اعتبار از طریق تهاتر زمین باشد؛ در تهاتر زمین‌هایی که از سوی شهردار وقت انجام شد، مشکل حقوقی بین شهرداری اهواز و شهرداری کارون رخ داد و در حال حاضر شهرداری کارون ادعای مالکیت اراضی را دارد.

زارع‌زاده بیان کرد: برای اجرای پروژه، تزریق منابع مالی نیاز است که این فرآیند موجب کند شدن اجرای پروژه شد. با روی کار آمدن شهردار جدید، پیش‌بینی‌ها برای تامین منابع مالی در روز‌های آینده انجام شده است. در این دعوی حقوقی نیز رای به نفع شهرداری اهواز صادر شده است.

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: صحبت‌هایی شده است تا نه تنها این پروژه فعال شود بلکه در ۲ تا ۳ شیفت کاری، کار آن پیش رود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.