سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيام تبريک فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز هفته وحدت

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت را به مردم شریف و ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان همکاران انتظامی و خانواده‌های آنان تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت را به مردم شریف و ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان همکاران انتظامی و خانواده‌های آنان تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وحدت و یکپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد و اتفاق کلمه بر محور کلمه توحید براى همه موحدان و خدا پرستان روى زمین، از تعالیم و آموزش هاى اساسى آیین اسلام و از اصول فرهنگ قرآنى است.

ما مسلمانان به این پیام زیباى قرآن، بیشتر باید بیندیشیم که می‌فرماید: "همگى به حبل و رشته خداوندى چنگ بزنید و پراکنده نگردید. " اسلام به عنوان مکتب جامع و جاوید، همان گونه که عرصه دعوت خویش را به قوم و ملت خاصی محدود نکرده است، اتحاد امت اسلامی را در صدر برنامه‌های سیاسی و اجتماعی خویش قرار داده و عقد اخوت دینی را میان فرزندان امت اسلام جاری کرده است.

وحدت اسلامی که قوی‌ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام محسوب می‌شود، از دیر باز دست خوش توطئه‌های دشمنان قرار گرفته است؛ استعمارگران خارجی که قوّت خود را در ضعف جوامع اسلامی می‌جویند، برای غارت منابع و ثروت‌های ملل اسلامی، سعی در فرو ریختن جوّ اعتماد و فضای برادری حاکم میان ملل اسلامی داشته اند.

حضرت امام خمینی (ره) با تاکید بر اهمیت این عامل حیاتی، نقش استعمار در از بین بردن آن را چنین بازگو نموده اند: "علما و دانشمندان سراسر جهان، به ویژه علما و متفکران بزرگ اسلام، یک دل و یک جهت در راه نجات بشریت از سلطه ظالمانه این اقلیت حیله باز و توطئه گر… بپا خیزند. "

اینجانب آغاز هفته وحدت و میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به عموم مسلمین جهان، مردم گرانقدر استان سیستان و بلوچستان و همکاران انتظامی استان و خانواده‌های آنان تبریک عرض نموده و امیدوارم دست در دست هم با یکدلی، یکرنگی و خلوص نیت در مسیر پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و ایجاد آبادانی و توسعه کشور و استان گام برداریم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.