سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحد یک بخار نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشت

واحد شماره یک بخار نیروگاه نکا پس از انجام تعمیرات میاندوره‌ای به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سیدموسی نظام زاده سرپرست معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه نکا گفت:واحد شماره یک بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا با ظرفیت ۴۴۰ مگاوات پس از انجام تعمیرات میاندوره‌ای به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

او افزود: این واحد که طبق برنامه زمانبندی و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران از روز یکم مهرماه به منظور حفظ آمادگی و تولید پایدار انرژی از مدار خارج شده بود پس از ۲۴ روز فعالیت تعمیراتی مجداً به مدار تولید بازگشت.

نظام زاده گفت: در طول تعمیرات این واحد فعالیت‌های مختلفی مانند رفع اشکال فاز R باس داکت ترانس اصلی، ترمیم و رفع نشتی از مسیر آب دریا قبل از موشل فیلتر فرعی، رفع اشکال علت بازنشدن نرمال والو خروجی فید پمپ‌های RL۲۲,۲۳ و پائین بودن فشارروغن روغنکاری توربین اصلی، بر روی تجهیزات واحد انجام گرفت.

سرپرست معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه نکا افزود: ۵ تعمیرات اساسی و ۵ تعمیرات نیمه اساسی از ابتدای راه اندازی واحد یک بخار در تاریخ دوم مهرماه ۱۳۵۸ تاکنون در این واحد انجام گرفته و تعمیرات میاندوره‌ای واحد‌های بخار نیز به فاصله هر شش ماه در هر سال و به منظور آمادگی واحد‌ها جهت تولید پایدار برق انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.