سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای وابسته به ناجا میراث گرانبها و ارزشمند نیروی انتظامی هستند

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد استان سیستان و بلوچستان در دیدار با اعضای وابسته به ناجا، آنان را میراث گرانبها و سرمایه‌های واقعی و ارزشمند نیروی انتظامی برشمرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد استان سیستان و بلوچستان در دیدار با اعضای وابسته به ناجا، آنان را میراث گرانبها و سرمایه‌های واقعی و ارزشمند نیروی انتظامی برشمرد.

در این دیدار که به منظور قدردانی از زحمات سی ساله بازنشستگان و اعضای وابسته به ناجا در شهرستان سراوان در محل دفتر کار فرمانده انتظامی شهرستان سراوان برگزار شد، "سردار ظریفی" با اشاره به تعاملات و همکاری‌های بسیار مطلوب مجموعه انتظامی شهرستان با سپاه پاسداران، امنیت سطح منطقه را نتیجه تلاش، دلسوزی، ازخودگذشتگی و همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی با سپاه پاسداران شهرستان برشمرد.

وی با تجلیل از تلاش‌های سی ساله بازنشستگان و اعضای وابسته به ناجا در استان افزود: این عزیزان وابستگان به ناجا هستند که حتی بعد از نائل شدن به بازنشستگی نیز تجارب ارزشمندشان قوت قلب کارکنان انتظامی و راهگشای بسیاری از ماموریت‌های ناجا در تامین امنیت و آرامش مردم مومن و ولایی سرزمین اسلامی خواهد بود.

سرهنگ داریوش سرگلزایی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان نیز با تقدیر از توجه و تعامل بسیار سازنده مجموعه سپاه و قرارگاه عملیاتی شهید سجاد با نیروی انتظامی شهرستان، به ارزش و جایگاه بازنشستگان در نیروی انتظامی اشاره کرد و آنان را پشتوانه محکمی برای دستگاه انتظامی خواند.

در پایان این دیدار، از اعضای وابسته به ناجا در شهرستان سراوان با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.