سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقیلی: بازیکنان پدیده در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره تساوی تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی عقیلی مربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره تساوی تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: با وجود اینکه شرایط خوبی نداشتیم، اما موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم و فقط در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم. زمانی تعداد بازیکنان کم باشد، مجبوریم تغییر تاکتیک بدهیم. بازیکنان امید ما امسال اولین بار بود که به بزرگسالان اضافه شده بودند.  

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره اینکه با این شرایط مقابل تیم‌های بزرگتر چه کار‌هایی انجام می‌دهید، گفت: من با این واقعیت کنار می‌آیم. در حال حاضر شرایط‌مان همین است. ما اینقدر کار می‌کنیم که همین تیم را قوی‌تر می‌کنیم. امروز تیم‌مان چیزی نبود که ما دوست داشته باشیم، اما قطعاً بهتر می‌شویم و خودمان را از پیش بازنده نمی‌دانیم.

عقیلی درباره اینکه بازیکنان آلومینیوم از کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا ناراضی بودند، گفت: کیفیت چمن نسبت به چیزی که قبلا دیده بودم بهتر بود. آزادی هم چندان بهتر از اینجا نیست. ضمن اینکه ما هم در این زمین تمرین نکرده بودیم و اولین بار بود که مسابقه دادیم و شرایط برای هر ۲ تیم یکسان بود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.