سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته وحدت؛

خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد دانشگاه کردستان افتتاح شد

خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه کردستان امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ویدئو کنفرانس در سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کردستان روز سه شنبه در آیین افتتاح این خوابگاه دانشجویی اظهار داشت: عملیات ساخت این خوابگاه از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و برای احداث آن بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او افزود: این خوابگاه دارای پنج هزار مترمربع زیربنا بوده که در سه طبقه و ۱۹۰ اتاق ساخته شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کردستان ظرفیت این خوابگاه را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در این خواابگاه، امکانات لازم برای معلولان جسمی حرکتی نیز پیش بینی شده است.

طالبی اضافه کرد: این خوابگاه با بهترین و مدرن‎ترین مصالح ساخته شده و توان تحمل زلزله بالای هشت ریشتر را نیز دارد.

امام جمعه سنندج نیز در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه مرکز تعلیم و تربیت و انسان سازی است که خدمت به این بخش، توسعه، پیشرفت و آبادانی را در پی دارد.

ماموستا فایق رستمی ادامه داد: استان کردستان ظرفیت‌ها و منابع خدادادی بسیاری را در اختیار دارد که امیدواریم دولت سیزدهم از این امکانات جهت ارتقای مراک زعلمی و آموزشی استان بهره بگیرد.

امروز همزمان با افتتاح خوابگاه دانشگاه کردستان ۲ خوابگاه دیگر متعلق به دانشگاه ارومیه و علوم پزشکی سمنان نیز که به همت بنیاد ۱۵ خرداد احداث شده بودند، با دستور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.