سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی استان ایلام بیان کرد؛

حفظ روحیه ورزشی کارکنان از راهبرد‌های نیروی انتظامی در ماموریت‌ها است

سرهنگ نجفی در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: حفظ روحیه ورزشی کارکنان از راهبرد‌های نیروی انتظامی در ماموریت‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی،جانشین انتظامی استان ایلام در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی شکل گرفت اظهار داشت: ماموریت‌های نیروی انتظامی رابطه مستقیم با آمادگی جسمانی کارکنان و امر مهم ورزش دارند، از این رو نیروی انتظامی به مقوله مهم ورزش اهمیت زیادی می‌دهد.

او ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به تمامی ورزشکاران ایران اسلامی، افزود: ورزشکاران غیور کشورمان در رشته‌ها مختلف با درخشش و کسب عناوین قهرمانی مایه افتخار کشور و خوشحالی مردم شده اند.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های ورزشی از ضروریات در نیروی انتظامی است، ادامه داد: مقوله مهم ورزش در بین کارکنان نیروی انتظامی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد چرا که آمادگی جسمانی در انجام ماموریت‌های پلیسی تاثیر بسزایی دارد.

او تصریح کرد: انتظامی استان ایلام در راستای تقویت بنیه ورزشی کارکنان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هفته ۳ نوبت ورزش صبحگاهی و یک نوبت کوه پیمایی برای کارکنان برگزار می‌کند.

سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های ورزشی موجود در انتظامی استان ایلام نشان از زنده بودن روحیه ورزشی در بین مسئولان و کارکنان انتظامی استان را دارد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.