سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات به بیش از ۲۰۴ هزار اردبیلی در طرح ایران یاران جوان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات به ۲۰۴ هزار و ۱۷۳ اردبیلی توسط اعضای جمعیت هلال احمر استان در طرح ایران یاران جوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف کمک به کادر درمان، تسریع فرایند واکسیناسیون شهروندان و قطع زنجیره انتقال، اعضای این جمعیت در ۱۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در امر ارائه خدمات تب سنجی در ورودی، ثبت و صدور کارت و واکسیناسیون همکاری دارند.

او با بیان اینکه مراکز مذکور در ۷ شهرستان اردبیل، بیله سوار، پارس آباد، خلخال، گرمی، نمین و نیر از خرداد ماه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: روزانه به طور میانگین ۶۱ نفر از اعضای این جمعیت در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری و مشارکت فعال دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا برای ریشه کنی این بیماری فعالیت جدی داشته و با تمام توان در خدمت همشهریان عزیز می‌باشد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.