سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین

امیر سرتیپ حسین محمدشفیعی فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر۱۶ زرهی قزوین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، با حضور فرماندهان ارتش و مسئولان استان قزوین، از خدمات ارزنده امیر سرتیپ بابک جلالی، قدردانی و امیر سرتیپ حسین محمدشفیعی فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر۱۶ زرهی قزوین شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: امنیت، آسایش و آرامش، امانت الهی و نیرو‌های مسلح ما امانت دار آرامش مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه رزمندگان حزب الله لبنان، خود را سرباز رهبر انقلاب می‌دانند، خاطرنشان کرد: امید، اقتدار، اعتماد و عزت امانت‌های مردمی هستند و باید توسط نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسبج، نیروی انتظامی، دولت تحول گرا، مجلس انقلابی و سایر نهاد‌ها پاسداری شود.

ارتش، سرمایه‌ای بزرگ برای امنیت ملی ماست

جمالی پور، استاندار قزوین هم با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی سرمایه‌ای بزرگ برای امنیت ملی ماست، گفت: مردم قدرشناس خدمتگزاران خود هستند.

وی افزود: ارتش با داشتن ۵ قرارگاه عملیاتی در جای جای کشور، مدافع امنیت و مسئول حفظ مرز‌های کشور است.

استاندار قزوین گفت: ما نیازمند همدلی، انسجام، وحدت و پرهیز از رفتار‌های خسارت بار برای امنیت کشور هستیم لذا نظامیان کشور، امروز در کنار سایر قوا و نهادها، رسالت مهمی برای تقویت انسجام ملی دارند.

دشمن جرأت تعرض به کشور را به خود نمی‌دهد

امیر سرتیپ سلیمان طاهری، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور هم در این مراسم گفت: امروز ارتش تبلوری از استقلال و غیور مردانی است که آوازه وحدت آن‌ها در گوش جهانیان پیچیده است.

وی افزود: امروز اتحاد و انسجام و هم افزایی در نیرو‌های مسلح در اوج اقتدار و آمادگی رسمی خود قرار دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور خاطرنشان کرد: امروز نیرو‌های نظامی ما به ده‌ها شهرک موشکی پراقتدار، پهپاد‌ها و سلاح‌های و تجهیزات دفاعی مجهز است و دشمن جرأت تعرض به کشور را به خود نمی‌دهد و اگر چنین اتفاقی بیفتد چنان سیلی خواهد خورد که نتواند از جای برخیزد.

ارتش صاحب بزرگترین ناوگان بالگردی و توپخانه‌ای غرب آسیا

امیر سرتیپ کیومرث شرفی، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش هم در این مراسم گفت: تولید ملی و امنیت کشور در سایه اقتدار نظامی نیرو‌های مسلح به دست می‌آید.

وی افزود: ارتش با تقدیم ۴۸ هزار شهید گرانقدر، سهم بزرگی در دفع تهاجم دشمن و حفظ امنیت کشور دارد و در اکثر عملیات‌های آفندی ارتش که در زمان جنگ تجمیلی انجام شد، لشکر ۱۶ زرهی قزوین، جزو لشکر‌های برتر و پیشرو بود.

امیر سرتیپ کیومرث شرفی با بیان اینکه برای تحقق آرمان‌های الهی نظام اسلامی، مقتدرانه ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: همه نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی کنار هم ایستاده اند.

وی افزود: امروز هم در همه عرصه‌ها از جمله سیل، مبارزه با کرونا و بلایای طبیعی در کنار مردم هستیم.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش، نیروی مردمی است، تصریح کرد: ارتش همواره در تلاش برای تأمین امنیت، آرامش و آسایش مردم است و از دشمن هراسی ندارد و آن‌ها را هم دست کم نمی‌گیرد.

امیر سرتیپ کیومرث شرفی با بیان اینکه ارتش، متناسب با هر تهدیدی خود را آماده کرده است، گفت: امروز افتخار ما این است که از فشنگ تا سلاح‌های دیگر را خودمان تولید می‌کنیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین ناوگان بالگردی و یگان توپخانه‌ای غرب آسیا، در اختیار ارتش است.

به گفته معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش، نیروی هوایی و زمینی ارتش پس از ظهور داعش، آنچنان اقتداری از خود نشان دادند که داعشی‌ها نتوانستند تا ۴۰ کیلومتری مرز مشترک ایران و عراق بیایند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.