سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطفی:

بیش از ۷۰ درصد شهروندان در فارس واکسینه شده اند

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با تلاش تیم‌های واکسیناسیون و تعامل بین بخشی در فارس، بیش از ۷۰ درصد شهروندان واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در چهارصد و بیست و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه با بیان اینکه به طور متوسط، روزانه بیش از ۲۰۰ بیمار جدید مشکوک و یا مبتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند، اظهار کرد: این آمار، گویای گستردگی چرخش بیماری در سطح جامعه و ضرورت پایبندی بیشتر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به ویژه در فصل سرما است.

او به ارزیابی وضعیت رنگ بندی کرونا در سطح استان پرداخت و گفت: هنوز شهرستان استهبان در وضعیت قرمز قرار دارد.

دکتر لطفی با اشاره به تحلیل روزانه آخرین وضعیت کرونا در شهرستان‌های استان فارس در این نشست، هدف از این اقدام را حفظ سلامت جامعه در برابر این بحران دانست که در طی ماه‌های اخیر با جدیت دنبال شده است.

او در این نشست با بررسی آخرین آمار‌های واکسیناسیون در استان و کشور، تصریح کرد: با تلاش تیم‌های واکسیناسیون و تعامل بین بخشی در فارس، این آمار به بالای ۷۰ درصد رسیده که این میزان از میانگین آمار کشوری بالاتر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر اینکه مشارکت و حضور فعال مردم در مراکز واکسیناسیون، نوعی عمل به مسوولیت اجتماعی است، از افرادی که هنوز برای دریافت نوبت اول و دوم واکسن کرونا اقدام نکرده اند خواست تا به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون مراجعه کرده و در ایمن سازی عمومی سهیم شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.