سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جودوکاران استان سمنان نیازمند سالن ورزشی اختصاصی هستند

رئیس هیات جودو استان سمنان گفت: رشته ورزشی جودو در استان برای درخشش بیشتر در بحث ورزش قهرمانی نیازمند سالن اختصاصی و استاندارد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید کرک‌آبادی رئیس هیات جودو استان سمنان ابراز داشت: استان سمنان در زمینه رشته ورزشی جودو و در زمینه قهرمانی دارای ظرفیت‌های زیادی است، اما برای شکوفایی استعداد‌ها وجود سالن اختصاصی و استاندارد از ضرورت‌هاست.

او ادامه داد: اکنون ورزشکاران فعال استان سمنان در رشته ورزشی جودو در سالن‌های ورزشی کرایه‌ای مشغول به تمرین هستند.

او بیان کرد: برای رشته ورزشی جودو باید سالن با ابعاد مشخص و استاندارد باشد و از تاتامی‌های خاص استفاده شود که گران‌قیمت هستند.

کرک‌آبادی تصریح کرد: رشته ورزشی جودو یکی از رشته‌های پرطرفدار در استان سمنان است و انتظار می‌رود مسوولان برای رفع کمبود‌های این رشته ورزشی بیش از پیش همراه باشند.

او بیان کرد: جمعیت ورزشکاران فعال بیمه شده استان سمنان در رشته جودو به نسبت جمعیت چشمگیر است و می‌توان گفت به نسبت جمعیت سمنان جزو سه استان اول کشور در استقبال از رشته ورزشی جودو است.

رئیس هیات جودو استان سمنان گفت: کارنامه قهرمانی بانوان استان در رشته ورزشی جودو نسبت به آقایان درخشان‌تر است.

او یادآور شد: آخرین رقابت‌های ملی برگزار شده مربوط به هفدهم و هجدهم مهر امسال با عنوان مسابقات قهرمانی جودو دختران ایران در رده سنی نوجوانان و جوانان است که عسل کلامی ورزشکار تیم اعزامی این استان در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم رقابت‌های جودو دختران ایران در رده سنی نوجوانان مقام سوم و در رده سنی جوانان مقام اول را از آن خود کرد.

رئیس هیات جودو استان سمنان اظهار داشت: دنیا آقایی از دیگر قهرمانان جودو در کشور است که از دیار استان سمنان شکوفا شده و به مقام‌های رنگارنگ دست یافته است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.