سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور:

تبیین نگاه توحیدی شهدا ضرورت جامعه امروزی است

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: تبیین نگاه، افکار و مفاهیم دفاع مقدس و شهدا که نگاه توحیدی به مسائل داشتند در جامعه امروزی ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور   در آیین گرامیداشت دوازدهمین سالگرد شهدای وحدت در زاهدان با گرامیداشتن یاد همه شهدا و امام شهدا اظهارداشت: شهیدان برای مبارزه به میدان نبرد حق و باطل آمدند زیرا راه ما ادامه راه انبیا و اولیا الهی است.

وی با اشاره به اینکه نگاه ابراهیمی شهدا در دفاع مقدس آنان را عزیز و بزرگوار کرده است خاطرنشان کرد: شهدا در آن روزگار خود را در محضر الهی می‌دیدند و بدنبال اجرای فرمان الهی بودند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا برای درس گرفتن از راه دلدادگی به خداست این راه دلدادگی که شهدا طی کردن راه سعادت و خوشبختی است.

وی بیان کرد: شهدا عمل صالح انجام دادند و در راه حق صبر و استقامت کردن و اگر امروز در جامعه امنیت بوده و اهداف انقلاب خوب پیش می‌رود به برکت خون همین شهدا است که نترسیدند و با توکل به خدا با دشمن مبارزه و پیروز شدند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه امروز یهود بعنوان دشمن اصلی بدنبال تفرقه در دنیای اسلام است چون از وحدت در هراس بوده گفت: هدایت سرویس‌های آمریکایی نیز توسط یهود انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر حول محور قرآن با وحدت و برادری توطئه‌های دشمنان درهم شکسته خواهد شد ادامه داد: امروز عمل به فرمایش قرآن پیروزی است باید فرهنگ دفاع مقدس را بشناسیم و با نگاه الهی فرهنگ جهاد و شهادت را بسازیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.