سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب معدنی های لاکچری که با آب شیر پر می‌شوند! + فیلم

آب معدنی‌ های لاکچری، این روزها به بهانه وارداتی بودن، با قیمت‌های عجیب و غریب در فروشگاه‌ها فروخته می‌شوند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آب معدنی لاکچری، شیوه جدید کلاهبرداری توسط سودجویان است که با قیمت‌های گزاف در فروشگاه‌های مواد غذایی فروخته می‌شود.

سخنگوی گمرک با توجه به گزارشات موجود بیان کرد که هیچ گونه آب معدنی از کشورهای خارجی وارد کشور نشده است و اکثر این آب معدنی های به ظاهر وارداتی و لاکچری، با آب لوله کشی پر می‌شوند.

 


بیشتر بخوانید:


 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آب معدنی ، آب شرب ، لاکچری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
آب معدنی ها بعضیاشون از آب تصفیه ای که جلو مغازه می‌فروشن پر میشه...فکر کردید میرن داخل کوهستان آب میارن؟!و چه سودی داره به به
احمدی
۰۹:۱۵ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
مگه قراره برن و سطل سطل از کوه وچشمه آب بیارن و بطری پر کنن ؟؟! آب معدنی واقعی (نه تقلبی) کارخونش کنار چشمه های بزرگ و یا قناتهایی که آب زیادی دارند و... ساخته میشه و همونجا آب وارد کارخونه میشه(حالا با پمپ یا روشهای دیگه) و بعد از یه سری کارها وارد بطری آب میشه ! بعضی چشمه ها و قناتها هستند که اندازه یه رودخونه آب دارن !! تو شهرما که منطقه سردسیر هست آب لوله کشی هم آب معدنیه !برخلاف شهرهایی که از سدها آب تصفیه میکنن ، از چاه مستقیم پمپ میشه تو مخازن منبع آب شهر و فقط گاهی یه کلر بهش میزنن اونم به خاطر اینکه اگه میکروبی چیزی باشه از بین بره ! و جالب اینه بااین وجود بعضیها بطری آب معدنی میخرن که معلوم نیست اصلا چی توش هست!!