سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قم:

اولویت اصلی مسئولان قم تامین برق شهرک‌های صنعتی است

سرمست گفت: اولویت اصلی مسئولان استان تامین برق شهرک‌های صنعتی است و استفاده از مازاد برق برای برخی شرکت‌های مورد اعتماد در درجه دوم اولویت قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست استاندار قم دربیست و چهارمین کارگره تسهیل و رفع موانع تولید قم درسالن کرامت استانداری گفت: تولید رمز ارز فرع بر فعالیت واحد‌های تولیدی است، شرکت شهرک‌های صنعتی باید تامین برق شهرک‌های صنعتی را دراولویت کار خود قرار دهد.

استاندار قم تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی در صدور مجوز برای استخراج رمز ارز‌ها باید نسبت به مورد اعتماد بودن شرکت‌های متقاضی و همچنین ضریب مصرف برق، قوانین و تدابیری بیندیشد.

سرمست در ادامه با اشاره به موضوع خلعیت یکی از واحد‌های تولیدی و ارجاع تصمیم نهایی آن به کارگروه ستاد تسهیل استان از طریق مجامع قضایی، گفت: ارجاع پرونده‌های قضایی به این کارگروه به معنی رفع مشکلات حقوقی است و شرکت شهرک‌های صنعتی باید نسبت به صدور مجوزات لازم جهت از سرگیری فعالیت‌های تولیدی به کارآفرینان قائل شوند.

استاندارقم گفت: مهمترین زیرساخت لازم برای آینده سرمایه‌گذاری درقم، تامین زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاری است که در این رابطه استان اقدامات بسیار مطلوبی از خود برجای گذاشته‌است.

او ادامه داد: این فرد یکی از کارآفرینان موفق استان است و موضوع این شرکت تولیدی به شرط طرح رای در دادگاه به تصویب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم نیز بیان کرد: استخراج ارز به عنوان یک فعالیت اقتصادی پذیرفته شده‌است و برای فعالیت شرکت‌های استخراج رمز ارز در شهرک‌های صنعتی، شرکت شهرک‌های صنعتی و در داخل محدوده شهر، شرکت توزیع نیروی برق باید مجوز لازم را صادر کند.

محمود سیجانی اضافه کرد: دستگاه‌های امنیتی از فعالیت شرکت‌های بنام و مورد اعتماد در خصوص رمز ارز حمایت می‌کند و آن را مانع از اقدامات زیرزمینی و غیرقانونی در این خصوص می‌داند.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحد‌های صنعتی قم فراتر از ۷۷ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار تَن فرصت اشتغال ایجاد شده‌است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آن‌ها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.