سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دونده استان سمنان مقام سوم مسابقات نونهالان کشور را کسب کرد

دبیر هیات دو و میدانی استان سمنان گفت: محمد بهروز جعفری چاشمی مقام سوم مسابقات دو و میدانی نونهالان کشور در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  یاسر خورشیدی دبیر هیات دو و میدانی استان سمنان گفت : اولین مرحله مسابقات دوومیدانی نونهالان کشور در حالی برگزار شد که جعفری چاشمی توانست مقام سوم کشور را از آن خود کند.

او ادامه داد: این مسابقات یکروزه منطقه‌ای با حضور ورزشکارانی از استان‌های سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و گیلان، در شهر گرگان در استان گلستان برگزار شد.

خورشیدی اظهار داشت: هیات استان سمنان درخواست میزبانی مرحله دوم مسابقات را به فدراسیون ارسال کرده است که در صورت توافق فدراسیون دو و میدانی، این میزبانی به استان داده می‌شود.

او  افزود: مسابقات استعداد‌های برتر مهم‌ترین برنامه آینده این هیات است که در بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود و جعفری چاشمی، ورزشکار هم استانی در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

دبیر هیات دو و میدانی استان سمنان گفت: در مسابقه استعداد‌های برتر، سه نفر برتر هر منطقه شرکت دارند که این مسابقه به میزبانی مجموعه تخصصی دوومیدانی آفتاب انقلاب در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.