سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای گواهی مدیریت سبز در شاخص پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: گواهی مدیریت سبز در شاخص‌های زیست محیطی توسط نهادهای مربوط از جمله شهرداری و سازمان‌ مدیریت پسماند صادر می‌شود.

رحیم محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: مدیریت سبز مجموعه‌ای از مطالعات و اقدامات جامع، هدفمند و مستمر است که در سطوح مختلف دستگاه های اجرایی برای استفاده بهینه از منابع و کاهش اثرات سوء بر منابع زیستی اعمال می شود.

وی افزود: پیرو آیین نامه اجرایی بند (ز) ماده (۳۸) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵، کلیه دستگاه های اجرایی موظف به اخذ گواهی مدیریت سبز از سازمان محیط زیست هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: از مهر ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون چهارده دستگاه اجرایی نسبت به اخذ گواهی مدیریت سبز در شاخص پسماند عادی درخواست داده‌اند که بازدیدهای کارشناسی و آموزش‌های اولیه به تمامی این دستگاه‌ها ارائه شده، ۵ دستگاه اجرایی نسبت به عقد تفاهم نامه اقدام کرده‌اند و ۳ دستگاه اجرایی نیز موفق به اخذ گواهی مدیریت سبز از این سازمان شده‌اند.

انتهای‌پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.