سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برد مقتدرانه تیم ملی تنیس ایران در مسابقات دیویس کاپ

تیم ملی تنیس کشورمان موفق شد، در مسابقات دیویس کاپ، بخش انفرادی و ۲ نفره تیمی قرقیزستان را شکست دهد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات گروه چهارم تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه از امروز در منامه پایتخت بحرین آغاز شد و سینا مقیمی تنیسور تیم ملی کشورمان در اولین دیدار بخش انفرادی  مقابل میرژالیف از قرقیزستان قرار گرفت و موفق شد در ۲ ست و با نتایج ۶ بر  ۴ و ۷ بر ۵ از سد حریف خود بگذرد.

در دومین دیدار بخش انفرادی نیز حمید رضا نداف توانست در ۲ ست و با نتایج  ۶ بر ۲  و ۶  بر صفر کیستانوف تنیسور قرقیزستانی را مغلوب کند.

در بخش ۲ نفره تیمی نیز امیر حسین بادی و حمیدرضا نداف تنیسور‌های ملی پوش کشورمان در مقابل تیم ۲ نفره کیستانوف و میرژالیف از قرقیزستان قرار گرفتند و تنیسورهای کشورمان  در ست نخست توانستند با نتیجه ۶  بر صفر حریف را شکست دهند، اما در ست دوم قرقیزها با نتیجه ۶ بر  ۴  پیروز شدند و بازی به ست سوم کشیده شد که  تنیسورهای کشورمان در نهایت موفق شدند در این ست  با نتیجه ۶  بر صفر حریف خود را شکست دهند و در مجموع  با نتیجه سه بر صفر در مقابل قرقیزستان پیروز شوند.

مسابقات گروه چهارم تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه از ۲۶ مهر تا یکم آبان با حضور کشور‌های ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، تاجیکستان، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار می‌شود و از بین تیم‌های برتر ۳ تیم به گروه سوم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه صعود می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.