سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی خبر داد؛

سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در مرودشت/۳ نفر مجروح شدند + تصاویر

فرمانده انتظامی استان فارس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در شهرستان مرودشت خبر داد و گفت: ۳ نفر از کسبه مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: امروز ماموران انتظامی شهرستان مرودشت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در یکی از خیابان‌های این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در این رابطه موفق شدند ۲ سارق را هنگام فرار از محل سرقت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با حضور به موقع ماموران انتظامی و همراهی و همکاری مردم، سارقان در سرقت از طلافروشی ناکام ماندند، گفت: با تلاش‌ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و اجرای طرح مهار، ۲ همدست دیگر این سارقان نیز که با یک سواری پژو پارس متواری شده بودند در محور شیراز-اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص ۲ قبضه اسلحه شکاری و جنگی به همراه مهمات مربوطه و تعدادی تجهیزات از سارقان کشف شد، افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی ۴ سارق مسلح دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس هستند.

این مقام انتظامی هشدار داد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که پلیس با همکاری دستگاه قضا به آن‌ها اجازه نخواهند داد که آسایش و آرامش مردم را سلب کنند.

او گفت: در این خصوص ۳ نفر از کسبه محل به علت تیراندازی با اسلحه ساچمه‌زنی از سوی سارقان مجروح و سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند.

سردار حبیبی به همراه جمعی از معاونان جهت عیادت و پیگیری مراحل درمان ۳ کسبه مجروح به بیمارستان مراجعه کردند که حال هر ۳ نفر آن ها خوب است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غلامرضا
۲۲:۵۷ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
واقعیت ماجرا =اتحاد و همدلی مغازه داران این پاساژ که از جان خود گذشتند و هنگام خروج سارقان از مغازه طلافروشی، همگی به سارقان حمله کردند و کتک خوبی به آنها زدند و سپس به پلیس زنگ زدند.دو نفر دیگر سارقین هم در فرار به سمت اصفهان توسط پلیس دستگیر شد. چهار نفر اهل روستای کناره هستند.
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
خدایا وضعیت اقتصادی کشور رو خوب کن تا جوانان بیکار نباشند و دست به سرقت نزنند
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
اسلحه ساچمه زنی!!!!!! خدایا این جوانان رو به راه راست هدایت کن.
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
مردم سارقان رو گرفتن نه پلیس
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
دستمریزاد به نیروی انتظامی . این سارقا چی فکر کردن پیش خودشون
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
نیروی انتظامی متشکریم