سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح "مفتاح الجنه" در کمیته امداد مهاباد کلید خورد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: برای آگاهی بیشتر از مشکلات مددجویان طرح "مفتاح‌الجنه" در این شهرستان اجرا می‌شود.

احمد نوذری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با اشاره به اجرای طرح "مفتاح الجنه" در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: در قالب این طرح خیران متقاضی با همراهی نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره) با حفظ کرامت انسانی و عزت نفس خانواده‌های نیازمند، از نزدیک و به صورت حضوری در جریان مشکلات خانواده‌های نیازمند قرار گرفته و به همت خیران بخشی از نیاز‌های مادی و معنوی آنان رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: از خیران و مسئولانی که خواهان اهدای کمک‌های خود به خانوار‌های نیازمند و مشارکت در این طرح خداپسندانه هستند، می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد در معیت نماینده اداره کمک‌های خود را به این خانوار‌ها پرداخت کنند.

نوذری با اشاره به اینکه حوزه ارائه خدمات و انواع حمایت‌های مالی و معنوی کمیته امداد وسیع و متنوع است، افزود: اصحاب رسانه و پایگاه‌های خبری ما را در انجام هرچه بهتر رسالت حمایت از نیازمندان و شناسایی افراد مستند و همچنین افراد خیر کمک کنند.

در شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد ۱۲ هزار و ۶۰۳ نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد چهار و هزار ۷۸۵ نفر در شهر و مابقیه در سطح روستا ساکن هستند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.