سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت پسر مشاور نخست وزیر سابق سومالی، به اتهام قتل نماینده پارلمان انگلیس

به گفته رسانه‌های انگلیسی پسر مشاور رسانه‌ای نخست وزیر سابق سومالی به اتهام قتل نماینده پارلمان از سوی پلیس ضد تروریسم انگلیس بازداشت شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند علی حربی علی، پسر مشاور رسانه‌ای نخست وزیر سابق سومالی، به دنبال قتل دیوید آمس، نماینده محافظه‌کار پارلمان انگلیس، به عنوان مظنون و عامل قتل این نماینده از سوی پلیس این کشور دستگیر شد.

یک منبع انگلیسی نزدیک به تحقیقات قتل نماینده پارلمان انگلیس اعلام کرد: حربی علی کولانه، پدر علی حربی علی، به ساندی تایمز گفت: پسرش در ارتباط با قتل دستگیر شده است. حربی علی کلانه، مشاور سابق حسن علی خیری، نخست وزیر سابق سومالی، در ایمیلی به رویترز در مورد این موضوع گفته است که در این لحظه خاص ما در حال گذر از یک وضعیت بی‌سابقه و وحشتناک هستیم. 

حربی علی کلانه، مدیر سابق بخش رسانه‌ها و ارتباطات دولت سومالی، می‌گوید: به دلیل تحقیقات اولیه در حال انجام، من موظف هستم در این مورد صحبت نکنم. به گزارش خبرنگاران رویترز، پلیس انگلیس روز یکشنبه در حال جستجوی آدرسی در شمال لندن بود که به علی حربی علی مربوط می شد.

پرتی پاتل، وزیر کشور  انگلیس روز یکشنبه گفت: در حال بررسی گزینه‌های متعددی برای افزایش امنیت قانونگذاران هستیم.

«سر دیوید آمس» نماینده محافظه‌کار پارلمان انگلیس روز جمعه در کلیسایی در شهر «اسکس» این کشور هدف چاقوکشی قرار گرفت. دیوید آمس نماینده «ساوت اِند وست» در اسکس، شرق انگلیس بود و  جلسه‌ای برای حوزه انتخابیه خود در کلیسای این منطقه داشت که فرد ضارب وارد شد و به او حمله کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.