سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی بیش از ۸ هزار خانوار مددجو از کمک‌های موردی کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۸ هزار و ۵۸۸ خانوار مددجوی نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر خراسان شمالی از کمک‌های موردی کمیته امداد خراسان شمالی در نیمه نخست سال بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه کمک‌ها بیشتر برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیل، لوازم منزل، بدهی‌ها و معوقات نیازمندان استان هزینه شده است، گفت: این میزان کمک‌های موردی بلاعوض برای ۸ هزار و ۵۸۸ خانوار استان شامل افراد تحت حمایت و غیر تحت حمایت هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


الهی راد افزود: طی این مدت از مجموع خانوار‌های بهره‌مند شده از این خدمت ۶ هزار و ۸۶۳ خانوار تحت حمایت و هزار و ۷۶۹ خانوار غیر تحت حمایت از کمک‌های موردی و بلاعوض این نهاد بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: درمجموع برای رفع مشکل این خانوار‌ها بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی کمیته امداد و منابع دولتی هزینه شده است.

او یادآور شد: از مجموع اعتبار هزینه شده یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن خاصه برای اقشار آسیب‌پذیر غیر تحت حمایت کمیته امداد استان هزینه شده است.

الهی راد  اظهار کرد: ۷ هزار و ۳۳۰ مورد این کمک‌ها برای رفع مشکلات معیشتی و روزمره مردم نیازمند استان پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.