سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور اراضـی جهاد کشاورزی خراسان شمالی:

۹۶ سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی خراسان شمالی تخریب شد

محمدباقر منتظری گفت: ۴۵۹ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در نیمه نخست امسال در زمین‌های کشاورزی خراسان شمالی شناسایی و نسبت به تخریب و برچیدن ۹۶ فقره اقدام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمدباقر منتظری مدیر امور اراضـی جهاد کشاورزی خراسان شمالی با بیان اینکه در این مدت ۱۰۵ مورد اخطاریه برای متخلفان صادر شده است گفت : همچنین ۵۲۶ مورد تخلف ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نیز به مراجع قضایی معرفی شد.


بیشتر بخوانید 


مدیر امور اراضـی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی مساحت تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شده را ۳.۸ هکتار عنوان کرد.

منتظری ۱۳۰ مورد ثبت و بارگذاری دعاوی کیفری در سامانه جامع حقوقی سازمان امور اراضی کشور و سه مورد واگذاری امور به بخش خصوصی را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت عنوان کرد.

مدیر امور اراضـی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تفکیک و خرد کردن زمین‌های کشاورزی، تصرفات غیرمجاز و زمین خواری، شناسایی اراضی کشاورزی رها شده، بایر و موات، استفاده غیرمجاز از اراضی واگذار شده ملی و دولتی، تخلفات، پیشنهاد‌ها و انتقادات در حوزه امور اراضی و ارائه مشاوره در مسایل امور اراضی است.

او در خصوص واگذاری و توسعه اراضی نیز گفت: ۲۳.۵۸ هکتار از اراضی ملی برای طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی به تعداد ۳۰ نفر از افراد حقیقی و حقوقی در این استان واگذار شد.

او حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تاکید کرد و افزود: در قالب گشت‌های ۷۵ هکتار از سطح اراضی کشاورزی پایش شد.

او گفت: ۸۱ هزار و ۲۲۶ متر مربع شامل ۱۹۹ مورد درخواست تغییر کاربری داده شده است که در این خصوص کمیسیون‌هایی برگزار شده است.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.