سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدفگذاری جشن پایان بهسازی واحد‌های مسکونی توسط بنیاد مسکن در افق ۱۴۱۰

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: نزدیک به ۶۰ درصد از واحد‌های مسکونی شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر تاکنون توسط این بنیاد بهسازی و مقاوم سازی شده است و در افق ۱۴۱۰، جشن پایان بهسازی واحد‌های مسکونی را برگزار می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در دیدار با استاندار سمنان  افزود: بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر و هم چنین بازسازی واحد‌های خسارت دیده از حوادث و بلایای طبیعی از وظایف بنیاد مسکن است.

او ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، متعلق به امام (ره) و از نهاد‌های اولیه انقلاب است که مشارکت این بنیاد در طرح‌های ملی عمرانی دولت، هم، چون طرح جهش مسکن از اقدام‌های بنیاد است.

روحانی نژاد افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از ۴۲ ایستگاه تولید مصالح ساختمانی در سطح کشور دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، بیان کرد: اجرای طرح هادی در روستا‌ها باید با پیوست فرهنگی باشد.

بنیاد مسکن اقدام‌های ماندگار به جا گذاشته است

استاندار سمنان نیز در این نشست گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مولود انقلاب اسلامی و از نهاد‌های فعال کشور است که در ابعاد مختلف از دورترین نقاط روستایی تا برخی شهر‌ها اقدام‌های ماندگاری را به انجام رسانده است.

سیدمحمدرضا هاشمی بیان کرد: یکی از آثار و برکت‌های ناشی از وجود نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن، وجود روحیه جهادی و انقلابی در این مجموعه است.

او بیان کرد: اجرای طرح هادی در روستا نباید موجب نابودی بافت قدیمی آن شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.