سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز مدارس نیمه سیار عشایر فارس

مدارس نیمه سیار عشایر فارس با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تحصیل دانش آموزان، به کانکس و تجهیزات مناسب آموزشی تجهیز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدری مدیر کل آموزش و پرورش عشایر فارس گفت: ۱۲ کانکس و تجهیزات مناسب آموزشی و اداری ویژه مدارس عشایری نیمه سیار که بیش از ۴ماه در یک منطقه قشلاقی اسکان دارند ارسال می‌شود.

او افزود: تا کنون ۱۵۰ مدرسه و کلاس درس مدارس عشایری نیمه سیار استان به کانکس و ساختمان‌های بتنی پیش ساخته برای جلوگیری از سرماو گرما و طوفان در فصل سرما و گرما تجهیز شده است، ولی ۱۵۰مدرسه دیگر نیازمند فضایی مناسب و ایمن برای ادامه تحصیل دانش آموزان عشایری است.

حیدری با بیان اینکه در استان فارس ۱۲ هزار دانش آموز عشایری در مدارس سیار و نیمه سیار و شبانه روزی مشغول به تحصیل هستند گفت: ۶ میلیاردتومان برای تهیه این کانکس‌ها و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات آموزش و اداری و وپرورشی از اعتبارات دولتی تامین شده است.

سرهنگ شکوهی فرمانده سپاه عشایر فارس هم گفت: در این مرحله بیش از هزار بسته لوازم التحریر، هزار بسته کمک‌های مومنانه به دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند عشایر اهداء شده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.