سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره مجازی گردشگری خراسانگردی برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: جشنواره مجازی گردشگری خراسانگردی به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: محور‌های جشنواره مجازی گردشگری خراسانگردی، جاذبه‌های گردشگری مذهبی، تاریخی، فرهنگی، سلامت، تفریحی، طبیعی، ورزشی، روستایی، شهری، عشایری، هنری، صنایع دستی و هنر‌های سنتی و میراث‌فرهنگی است.

او افزود: با برگزاری این جشنواره می‌توانیم ضمن معرفی ظرفیت‌های گردشگری خراسان رضوی به خصوص جاذبه‌هایی که کمتر دیده شده است تصاویری مناسب و دیدنی در فضای مجازی بارگذاری کنیم و از این طریق بومگردی‌های استان نیز معرفی شوند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره درخواست می‌شود تصاویر جاذبه‌های گردشگری استان را با تاکید بر جاذبه‌های کمتر شناخته شده به این جشنواره ارسال کنند.

بیدخوری بیان کرد: آخرین مهلت ارسال تصاویر به این جشنواره ۳۰ آذرماه امسال است و علاقه‌مندان تصاویر را به شماره تلفن ۰۹۳۶۴۹۰۸۸۵۰ از طریق فضای مجازی یا به صفحه اینستاگرام khorasangard@ ارسال کنند.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.