سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین کنگره شهدای عشایر خراسان رضوی در خواف

جلسه هماهنگی نخستین کنگره شهدای عشایری شهرستان خواف با رویکرد نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل آینده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سنجرانی امروز یکشنبه در نشست با مدیرکل امور عشایر و رئیس بسیج عشایر خراسان رضوی گفت: کنگره ۱۳۶ شهید عشایری خراسان رضوی در شهرستان خواف برگزار شد.

او برگزاری این کنگره را فرصت خوبی برای قدردانی و همچنین بیان نقش موثر این قشر در پیروزی انقلاب اسلامی و حفاظت از مرز‌های میهن اسلامی عنوان کرد و افزود: نقش عشایر در امنیت پایدار مرزها، میراث فرهنگی و محافظت از هویت و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی بی بدیل است.

فرماندار خواف با اشاره به نقش آفرینی عشایر غیور کشور در تمامی برهه‌های حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، ادامه داد: برگزاری این کنگره می‌تواند برای آینده عشایر و حل و فصل برخی از مشکلات عشایر نیز کارگشا باشد.

انتهای پیام//د. ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شراف الدین کارگزار
۲۱:۱۴ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
باسلام واحترام من برادر شهیدم برادرم درجنگ تحمیلی سال 1367 به شهادت رسید اما بنیاد شهید به این خانواده شهید توجهی نداره ایا خون شهدا مگر فرقی میکنه مسئولین چطور میخوان جواب بدن بیست سال درب خانه این شهید رو کسی باز نکرده خدا ازتون نگذره