سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهرکرد:

حقوق معلولان مغفول مانده است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: هم‌اکنون حقوق معلولان مغفول مانده و باید از سوی مسئولان و برنامه‌ریزان این حقوق از جمله مناسب‌سازی، اشتغال، مسکن مدنظر قرار گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین تجلیل از فعالان قرآنی جامعه هدف بهزیستی استان با یادآوری نادیده گرفته شدن حقوق معلولان در برخی موارد اظهار داشت: مسئولان باید در تحقق حقوق معلولان توجه بیشتر داشته باشند.

او افزود: معلولان نیازمند ترحم نیستند و نیازمند ادای حق و حقوق خود هستند که این حقوق گاهی در جامعه نادیده گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: هم‌اکنون حقوق معلولان مغفول مانده و باید از سوی مسئولان و برنامه‌ریزان این حقوق از جمله مناسب‌سازی، اشتغال، مسکن مدنظر قرار گرفته شود.

او ادامه داد: در راستای رفع مشکلات این قشر توانمند، تمام خواسته و حقوق این قشر را مسوولان انتقال خواهیم داد و رفع این مشکلات مطالبه جدی خواهد بود تا میدان برای فعالیت این قشر فراهم شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.