سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش‌از ۴٠ویژه برنامه گرامیداشت هفته وحدت در ایرانشهر برگزار می‌شود

مسوول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت ایرانشهر گفت: بیش‌از ۴٠ ویژه برنامه مختلف گرامیداشت هفته وحدت در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام علیرضا محرری مسوول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت ایرانشهر   با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت،سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)اظهارداشت: پیامبر اسلام (ص) به عنوان مهمترین نماد وحدت بین مسلمانان بوده و بایستی به گونه‌ای عمل کنیم تا اتحاد و همبستگی مان روز به روز تقویت شود.

وی افزود: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته وحدت باید مشارکت جدی داشته باشیم.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت ایرانشهر بیان کرد: ۱۲ربیع الاول به روایت برادران اهل سنت و هفدهم ربیع‌الاول به روایت اهل تشیع روز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی فاصله این ۲ تاریخ به عنوان هفته وحدت، نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه اسلام بر پایه وحدت امت اسلامی بنا نهاده شده است، ادامه داد: تاکید زیادی در قرآن، حدیث و سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار بر وحدت و انسجام اسلامی وجود دارد که باید همه مردم و مسوولان دست به دست هم داده و در راستای حفظ و تحکیم آن حرکت کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.