سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پادکست ورزشی؛

از شکست پرسپولیس مقابل الهلال تا قضاوت فغانی در لیگ قهرمانان آسیا

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان دیشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتن که الهلالی‌ها در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر توانستند شاگردان یحیی رو از پیش رو بردارند.

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال امشب با برگزاری ۴ دیدار به پایان می‌رسد که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها کراپ الوند به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌‌رود.

ستاد ملی مبارزه دوپینگ اعلام کرد پس از اعلام حکم محرومیت ناشی از تخلف دوپینگ، هرگونه فعالیت ورزشی حتی به صورت کارمند در فدراسیون‌ها برای ورزشکاران محروم، ممنوع است.

تیم پوهانگ استیلرز کره جنوبی مقابل تیم ناگویا ژاپن با نتیجه پرگل سه بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد، قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی بر عهده داشت.

هفته نخست لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری یک دیدار پیگیری می‌شود، که تیم‌های صنعت مس و کاله مازندران به مصاف یکدیگر می‌روند.

در حساس‌ترین دیدار‌های امشب لیگ‌های معتبر اروپایی بارسلونا با والنسیا روبرو می‌شود،  بایرن مونیخ به مصاف بایرن لورکوزن می رود و یوونتوس در تورین از رم پذیرایی می‌کند.

در پایان سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر، تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و ۱۰۰۴ امتیاز قهرمان شدند. هوگوپوشان ترکیه با کسب سه مدال نقره و ۱۶۸ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و پاکستان با یک نقره و ۵۹ امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.