سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده اندیکا

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز از تهیه و توزیع اقلام کمک برای مردم زلزله زده اندیکا خبر داد.

مجید قنواتی مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با وقوع زمین لرزه در شرق خوزستان مناطق آسیب دیده شناسایی شد و یک گروه برای نیازسنجی به مناطق زلزله زده اعزام شد.

او بیان داشت: وسایل مورد نیاز مشخص شد و با کمک حمید شریف زاده بازیگر، کارگردان و نویسنده، جهادگران، مردم و ورزشکاران مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان اقلام ضروری مانند بسته‌های معیشتی و بهداشتی، پوشاک، اقلام خوراکی، وسایل آبرسانی و ... تهیه شد که هم اکنون در حال بارگیری برای انتقال به شهرستان اندیکا هستیم.

قنواتی افزود: شریف زاده جهت کمک به مردم زلزله زده اندیکا در قرارگاه جهادی امام رضا (ع) حضور یافت که ان شاءالله تا ساعاتی دیگر عازم مناطق زلزله زده در شهرستان اندیکا می‌شویم و از نزدیک بر نحوه توزیع محموله‌های کمکی نظارت می‌کنیم.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز ادامه داد: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) شهرستان با دعوت از چهره‌های سرشناس سعی در به تصویر کشیدن ابعاد متفاوتی از خدمت‌های جهادی دارد، استفاده از ظرفیت و محبوبیت هنرمندان در ارائه خدمت به هموطنان زلزله زده و نیازمند تاثیر بسزایی دارد.

زلزله ۵.۷ ریشتری روز دوشنبه ۱۲ مهرماه به اندیکا خسارت جدی  وارد کرد.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
خدا خیرشان بدهد