سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شكوه ایثار در زنجان

دبیر کمیته بانوان کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان از برگزاری یادواره شهدای زن در استان زنجان با حضور معاون زن و خانواده ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رمضانی، دبیر کمیته بانوان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان گفت: برگزاری یادواره شهدای زن و بانوان ایثارگر برنامه نهایی کمیته بانوان در راستای کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است که با عنوان "شکوه ایثار" با تجلیل از خواهران، مادران و همسران فداکار شهدا و زنان ایثارگر برگزار می‌شود.

او بااشاره به ضرورت ادای احترام به مقام شامخ شهداء، افزود: کمیته بانوان تمام سعی و تلاش خود را در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کرده تا بتواند به شهداء، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آن ها ادای دین کرده باشد.

رمضانی در ادامه بااشاره به زمان و مکان برگزاری یادواره شکوه ایثار، گفت: این یادواره فردا یکشنبه ۲۵ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در مصلای خاتم‌النبیاء برگزار خواهد شد و معرفی الگو‌های زنان برتر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف آن است.

او با بیان اینکه در این یادواره مینو اصلانی، معاون زن و خانواده ستاد کل نیرو‌های مسلح سخنرانی خواهند کرد، افزود: تجلیل از برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی، تجلیل از برگزیدگان جشنواره شعر با محوریت من برایت می‌سرایم و تجلیل از خانواده‌های شهدای زن و بانوان ایثارگر از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

رمضانی با اشاره به عملکرد ۲ ساله کمیته بانوان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، ادامه داد: این کمیته برنامه‌های خود را با محوریت فعالیت‌های هنری بنا کرد تا بتواند عموم مردم را به کنگره دعوت و آن‌ها را با زندگی شهدا آشنا کند که نتیجه خوبی در پی داشته و هنرمندان از آن استقبال کردند.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.