سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضایی: پیروزی برابر تیم فوتسال ملی حفاری را به ۲ بازیکن مصدومم تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره پیروزی مقابل حفاری اهواز در هفته پنجم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد بعد از پیروزی مقابل تیم  ملی حفاری اهواز در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سخت و دشواری برابر ملی حفاری داشتیم و در نیمه دوم خیلی تحت فشار قرار گرفتیم. هر چند در نیمه دوم روی ضد حملات موقعیت‌های بسیار خوبی به دست آوردیم، اما به غیر از یک صحنه دیگر نتوانستیم فرصتی ایجاد کنیم. به هر حال اندوخته نیمه اول کمی احتیاط ر ا در تیم ما افزایش داده بود و از طرفی هم تیم حریف فشار زیادی به ما وارد کرد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: در هر صورت من این پیروزی را به ۲ بازیکن مصدوم تیمم تقدیم می‌کنم. هفته گذشته رباط صلیبی مصطفی طیبی پاره شد و همچنین معین افشار هم دچار مصدومیت شده است. امیدوارم هم چنان پیروزی‌های ما در هفته آینده هم تداوم داشته باشد.

مرتضایی ادامه داد: تیم ملی حفاری اهواز در هفته آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، زیرا در این تیم بازیکنان جوان خیلی خوبی حضور دارند که من در ۲ یا ۳ سال گذشته چنین بازیکنانی ندیده بودم. امیدوارم این جوان گرایی به سرمربی حفاری در آینده کمک کند.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به خاطر حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی نیز گفت: تعطیلی مسابقات لیگ به نفع تیم ما شد تا بتوانیم روش‌های خودمان را ترمیم و یکسری تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید را جایگزین کنیم. نتیجه این تعطیلی باعث شد با از سرگیری مسابقات لیگ ۲ پیروزی به دست آوریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.