سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیت حرم حضرت معصومه(س):

دولت سیزدهم با تمام توان به مردم خدمت می‌کند

آیت الله سعیدی گفت: دولت سیزدهم روز تعطیل در برنامه خود ندارد و با تمام توان به مردم خدمت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  به نقل از دانشگاه  علوم پزشکی قم، آیت الله سید محمد سعیدی،تولیت حرم حضرت معصومه(س) در دیدار با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه کرونا اظهار کرد: باید از مجموعه تلاش‌های صورت گرفته و خدمات بهداشت و درمان  قدردانی کنیم چرا که شاهد خدمات ارزشمندی در این عرصه هستیم.

او افزود: در قم اقدامات  بسیار موثری در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفت که از تلاش‌های بهداشت و درمان تشکر می‌کنیم.

آیت الله سعیدی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید گفت: این دولت با تلاش مضاعفی که دارد روز تعطیل در برنامه خود نداشته است و با تمام توان در جهت خدمات رسانی به مردم تلاش می‌کند.

تولیت حضرت فاطمه معصومه (س)با اشاره به واکسیناسیون صورت گرفته در استان گفت: انتظار است مردم قم در این عرصه نیز پیشتاز بوده و در امر واکسیناسیون تلاش بیشتری داشته و الگو باشند.

وزیر بهداشت نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت مقابله با کرونا و واکسیناسیون گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته رعایت مسائل بهداشتی در اماکن مذهبی مانند حرم‌ها و مساجد است که به خوبی رعایت شده و حتی بیشتر از فضا‌های دیگر است که قدردان این مجموعه‌ها هستیم.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.