سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی نروژ با حضور وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان برای تجلیل از مدال آوران مازندرانی مسابقات جهانی نروژ به مازندران سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سجادی وزیر ورزش و جوانان مازندران برای قدردانی از مدال آوران مسابقات جهانی نروژ و مربیانی که تیم ملی کشتی را همراهی می‌کردند وارد بابلسر شد

در این مراسم قرار است از مدال آوران مازندرانی که در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نروژ، مسابقات جوانان و نوجوانان جهان در مجارستان و روسیه قدردانی خواهد شد.

حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع در مسابقات جهانی کشتی آزاد نروژ به مدال طلا،  امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی به مدال نقره و مجتبی گلیج به مدال برنز دست یافتند.

در رقابت‌های کشتی فرنگی نیز محمد هادی ساروی و علی اکبر یوسفی موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان شدند.

مازندران صاحب یک سوم مدال های تاریخ المپیک

حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با بیان اینکه این افتخار برای ورزش مازندران و کشور با حداقل امکانات به دست آمده است، گفت: تیم ملی کشورمان با مدال آوری ۶ کشتی گیر مازندرانی مقام سوم جهان را کسب کرد و برای نخستین بار نیز مدال سنگین وزن در کشتی فرنگی نصیب ایران شد.

او افزود: مازندران در همه ادوار المپیک یک سوم مدال‌های المپیک را به دست آورده است.

تخصیص اعتبارات ورزشی به تناسب استعداد‌ها

حسین زادگان استاندار مازندران با بیان اینکه مردم استان و برخی ورزشدوستان به محض ورود کشتی گیران به زادگاهشان از آن‌ها قدردانی کردند، گفت: وزارت ورزش نیز از این مدال آوران به بهترین وجه باید قدردانی کند.

او افزود: قهرمانی حسن یزدانی در مسابقات جهانی شبیه برد تاریخی ایران مقابل استرالیا در راه صعود به جام جهانی بود که همه مردم ایران را شاد کرد.

استاندار مازندران ادامه داد: ورزش مازندران باید به شکل ویژه دیده شود و اگر قرار است مازندران به سهم خود برسد باید به تناسب استعداد و سرمایه انسانی از اعتبارات ورزشی سهم داشته باشد.

حسین زادگان با بیان اینکه مازندران در بسیاری از رشته‌ها مشکل تیمداری دارد، گفت: شرکت‌های بزرگی مانند شستا در برخی استان‌ها در حوزه ورزش سرمایه گذاری کردند که اگر در ورزش مازندران سرمایه گذاری کنند چند برابر برگشت خواهد کرد.

او افزود: سهم مازندران از حضور شرکت‌های بزرگ در تیم داری نزدیک به صفر است.

حل مشکلات ورزشکاران اولویت وزارت ورزش

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر نیز با بیان اینکه این افتخارات با توکل به خدا، اعتماد به نفس، خودباروری و برنامه ریزی مناسب بدست آمده است، گفت: تاریخ نشان داده است با توکل به خدا و خودباروی می‌توان هر کار نشدنی را انجام داد.

او افزود: برخی از ورزشکاران به زحمت امورات زندگی خود را می‌گذرانند وضعیت شغلی و بیمه‌ای مناسبی ندارند که وزارت ورزش باید بیشتر به فکر ورزشکاران باشد و تنها به برگزاری یک جلسه و دادن هدایا اکتفا نکند.

حمایت از ورزش در مجلس

باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار نیز با بیان اینکه ورزش را به عنوان موضوعی فرهنگی که سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود باید نگاه کرد، گفت: مجلس شورای اسلامی تمام سعی خود را می‌کند که از ورزش حمایت‌های ویژه‌ای کند.

او افزود: نمایندگان مجلس در بودجه ریزی به توسعه ورزش نگاه ویژه‌ای داشتند و خواهند داشت.

باقرزاده ادامه داد: وزارت ورزش برای رونق بیشتر رشته‌های کشتی و قایقرانی که استان مازندران در آنها سرآمد است باید توجه ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.