سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با مخلان نظم و امنیت در خراسان جنوبی / ۴۱ خرده فروش و ۳۶ معتاد متجاهر دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: مأموران در این طرح ۴۱ خرده فروش و ۳۶ معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شاهوردی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز در شهرستان بیرجند اجرایی شد.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده و بررسی‌های میدانی نقاط جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه متهمان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی ادامه داد: مأموران در بازرسی و پاکسازی از مکان‌های آلوده، ضمن دستگیری ۴۱ خرده فروش مواد مخدر و ۳۶ معتاد متجاهر، ۷۸ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ شاهوردی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند؛ تصریح کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند استمرار داشته و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس خواهد بود و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس خواهد بود.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.