سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دادگستری عنبرآباد:

بخشی از طلاق‌ها ناشی از فقر و اعتیاد است

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد، طلاق را یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی دانست و گفت: بخشی از طلاق‌ها ناشی از فقر و اعتیاد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابوذر داوریان رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در نشستی که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرمانده انتظامی و رئیس کمیته امداد عنبرآباد برگزار شد، گفت: باید خانواده‌های نیازمند واقعی تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرند و به منظور توانمند سازی این خانواده‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

او در بخش دیگری از سخنانش، طلاق را یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی دانست و افزود: بخشی از طلاق‌ها ناشی از فقر و اعتیاد  است.

داوریان با قدردانی از اقدامات رئیس کمیته امداد عنبرآباد، از این نهاد خواست، خانواده‌های دارای سرپرست معتاد که برای ترک اعتیاد اقدام می‌کنند را در یک دوره چندماه تحت پوشش قرار دهد.

صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه باید خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد توانمندسازی شوند، گفت: اگر خانواده‌ای نیازمند واقعی باشد، تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهد گرفت و تا زمانی که نیاز باشد ما از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

 او افزود: کمیته امداد با همکاری خیرین، تعدادی از معتادین متجاهر شهرستان عنبرآباد را به منظور درمان و ترک اعتیاد با رضایت خانواده هایشان به کمپ معرفی خواهد کرد.

 صادقی با قدردانی از پیگیری و دغدغه دادستان و فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: نداشتن شغل در معتادین علت بازگشت به سوی مواد مخدر است، بدین منظور به معتادین پس از گذراندن دوران ترک اعتیاد، تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال پایدار پرداخت می شود.

او افزود: همچنین خانواده معتادین که در حال ترک هستند در یک دوره چندماهه تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند و ضمن ارائه خدمات معیشتی لازم، نسبت به ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به منظور پیشگیری از آسیب پذیری آن‌ها اقدام خواهد شد.

صادقی از خیرین و سایر دستگاه‌های مرتبط خواست، به منظور ساماندهی معتادین متجاهر در سطح شهرستان با کمیته امداد همکاری کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.