سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش هنرمندان صدا و سیمای شبکه جهانبین در جشنواره هنری "فانوس"

هنرمندان صدا و سیمای شبکه جهانبین، در جشنواره هنری "فانوس"، چهار عنوان برتر را کسب کردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  یوسف افشار نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان  شبکه جهانبین، در جشنواره هنری "فانوس"، چهار عنوان برتر را کسب کردند.

او افزود: اثر «آبی‌تر از آب» به تهیه کنندگی فیروزه بنی طالبی، رتبه برتر بخش نمایش رادیویی را در پنجمین جشنواره هنری دفاع مقدس «فانوس» به خود اختصاص داد.

افشارنیا گفت: این نمایش رادیویی، زندگینامه سردار شهید الیاس ارجمند از غیور مردان استان دلاورپرور چهارمحال و بختیاری و فرماندهان دشمن شکن دوران دفاع مقدس را بررسی و تحلیل می‌کند.

او ادامه داد: در بخش پادکست، «دلدادگان» از فاطمه رفیعی و در بخش نمایشنامه «خانه‌ای در همین حوالی» از سعید جوانبخت، رتبه برتر را از آن خود کردند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش نامه «خانه‌ای در همین حوالی» قصه مردی را روایت می‌کند که سال‌ها در اسارت دشمن بوده و با گذشت زمان، اطرافیان از او انتظاراتی دارند که با مسلک او هیچ سنخیتی ندارد.

او اظهار کرد: همچنین نماهنگ «قصه عاشقان» در بخش شعر و موسیقی به تهیه کنندگی حسن مجیدی در جایگاه برتر قرار گرفت.

در این نماهنگ، رشادت‌های ایثارگران دفاع مقدس و شهدای گمنام و احوال مادران شهید وصف می‌شود.

گفتنی است: جشنواره هنری "فانوس" با هدف ارتقاء کمی و کیفی تولیدات هنری، سینمایی وکشف استعداد‌های بومی به ویژه هنرمندان جوان متعهد و انقلابی و ایجاد رقابت و انگیزه در بین جوانان و در بخش های: مستند بلند، فیلم داستانی، نمایش رادیویی، پادکست، عکس، موسیقی، نمایش رادیویی، نمایشنامه، نقاشی، خوشنویسی، نماهنگ و سرود دانش‌آموزی برگزار گردید و از۱۲۴ اثر ارسالی، ۱۳ اثر برگزیده شدند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.