سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

اختلافات شورا و شهرداری و سوء استفاده‌های مالی بزرگ‌ترین آسیب‌های مدیریت شهری است

محمدی‌زاده گفت: اختلافات شورا و شهرداری و سوء استفاده‌های مالی بزرگ‌ترین آسیب‌های مدیریت شهری است و مردم تحمل شنیدن این مشکلات را ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر امروز در مراسم معرفی شهردار بوشهر بیان کرد: ارزیابی مثبتی از عملکرد شورا و شهرداری بوشهر در ۴ سال گذشته نداریم و مشکلاتی وجود داشت که موجب عقب ماندگی شهر و بی اعتمادی مردم به مسئولان شد.

او افزود: اختلافات شورا و شهرداری و سوء استفاده‌های مالی بزرگ‌ترین آسیب‌های مدیریت شهری است و مردم تحمل شنیدن این آسیب‌ها و مشکلات را ندارند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: ساخت بوستان ویژه بانوان با تمام امکانات مورد نیاز از برنامه‌های مهم شورا و شهرداری باشد.

در این مراسم از خدمات حسین صالحیان شهردار پیشین و عبدالله کردگار سرپرست شهرداری بوشهر قدردانی و حسین حیدری به عنوان شهردار  بوشهر معرفی شد.

آماده باش شهردار بوشهر به شورا و شهرداری

شهردار بوشهر نیز گفت: بزرگ‌ترین نعمت الهی خدمت به مردم است که ما تاکنون کوتاهی‌های زیادی در این خصوص داشته‌ایم.

حیدری با تشکر از شهرداران پیشین بوشهر افزود: شورای شهر و نیروهای شهرداری در خط مقدم اجرای اهداف ما قرار دارند از این رو به همه آن‌ها آماده‌باش اعلام می‌کنم و می‌خواهم با تمام توان در مسیر برنامه‌ها و گام‌های تعیین شده گام بردارند.

او ادامه داد: تعداد نیروهای شهرداری بوشهر زیاد است و باید افراد جهادی، انقلابی، دلسوزر، فساد ستیز و متعهد را پای کار بیاوریم.

شهردار بوشهر با تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد:احترام به مردم هنگام مراجعه به شهرداری برای پیگیری و حل مشکلات‌شان ضروری است حتی اگر نتوانیم مشکلاتشان را حل کنیم.

حیدری همچنین گفت: برای کسب درآمدهای پایدار از طریق سرمایه‌گذاری سازوکارهایی تعریف شده است و با انتشار فراخوان از سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی استقبال می‌شود.


بیشتر بخوانید


او، ناوگان حمل و نقل شهری را نیازمند نوسازی عنوان و بر توجه به بافت تاریخی شهر بوشهر برای جذب گردشگر تاکید کرد.

شهردار بوشهر گفت: فرزند کارگر هستم و همواره نسبت به نانی که خورده‌ام وفادار خواهم بود.

جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز که با لباس پاکبانی در این مراسم شرکت کرده بود، گفت: مدیریت شهری فرصت مهمی برای پیگیری و تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم است.

او با بیان اینکه شهروندان بوشهری در دوره قبل به سبب اختلافات شورای شهر و شهرداری آسیب دیده‌اند، افزود: باید شهردار جدید این مشکلات را جبران کند و خدمت بی‌ادعا، با صداقت، جهادی، انقلابی و تفکر صادقانه سرلوحه شهردار بوشهر قرار گیرد.

رئیس شورای شهر بوشهر دقت در زمان، عدالت، به‌کارگیری نیرو‌های توانمند و ساماندهی نیروها، ایجاد منابع پایدار درآمد و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری را از رسالت‌ها و ماموریت‌های شهرداری دانست و ادامه داد: اموال غیرمنقول شهرداری بوشهر افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان است که باید از این فرصت در عرصه سرمایه‌گذاری و درآمد پایدار استفاده شود.

پورکبگانی با بیان اینکه شهردار باید بکوشد ۴ سال بعد چهره شهر بوشهر متفاوت‌ از وضعیت کنونی باشد، بیان کرد: حضور شهردار و رئیس شورای شهر بوشهر در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر ضروری است.

او با تاکید بر همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی با طرح ۴۸ ماه خدمتگزاری، ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ محله بوشهر، عنوان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی شهری بوشهر در اولویت برنامه شهرداری قرار گیرد.

حسین حیدری ۲۱ شهریور با کسب رای ۶ عضو از ۹ عضو شورای اسلامی شهر بوشهربه سمت شهردار بندر بوشهر انتخاب شد و ۲۱  مهر احمد وحیدی وزیر کشور حکمش را امضا کرد.

او پیش از این فرمانداری تنگستان، مدیرکلی تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،مدیرکلی اداری و مالی استانداری بوشهر را بر عهده داشته است.

پس از برگزاری مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهر در ۲۴ مرداد تا کنون عبدالله کردگار به عنوان سرپرست شهرداری این شهر اداره امور را برعهده داشت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.