سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای بهتر شدن حال سرمایه‌گذاران دیلمی/ بازدید استاندار از چند طرح تولیدی و خدماتی

استاندار بوشهر در بازدید از چند طرح تولیدی و خدماتی در شهرستان دیلم دستور‌هایی برای برداشتن موانع پیشرفت آن‌ها صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر سرزده به شهرک صنعتی دیلم رفت و از تعدادی از شرکت‌های فعال مستقر در این شهرک بازدید کرد.

یکی از این شرکت‌ها با داشتن دو کارخانه در زمینه تولید غذای میگو و عمل آوری، انجماد و بسته بندی و صادرات میگوی فعالیت دارد.

این شرکت با سرمایه گذاری افزون بر ۱۲۵ میلیارد تومان از سوی سرمایه گذار بومی فعالیت می‌کند و ایجاد اشتغال فصلی برای ۳۰۰ تا ۴۰۰ نیروی زیرپوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، به ویژه زنان سرپرست خانوار از مزایای این شرکت به شمار می‌رود.

استاندار بوشهر در این بازدید دستور لازم برای پرداخت تسهیلات برای تکمیل بخش دوم کارخانه عمل آوری، انجماد و بسته بندی و صادرات این شرکت با ظرفیت حدود ۴ هزار تن به‌منظور افزایش ظرفیت عمل آوری از هزار و ۵۰۰ تن به ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تن را صادر کرد.

محمدی‌زاده همچنین بر تسریع در واگذاری ۲ هکتار زمین برای تکمیل زنجیره ارزش و چرخه آبزی پروری این شرکت تاکید کرد تا بتوانند مزرعه‌ای برای تولید لارو میگو و تامین نیاز مزارع پرورشی دیلم و استان بوشهر ایجاد کنند.

او گفت: به منظور تامین نیاز آبی این شرکت و سایر شرکت‌های موجود در شهرک، شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و اداره آب و فاضلاب شهرستان دیلم برای ساخت یک علمک آبگیری علاوه بر انشعاب مجاز آب مورد نیاز آن‌ها اقدام کند.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر بر استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری این سرمایه‌گذار بومی در مرکز جدید پرورش میگوی دیلم شمالی نیز تاکید کرد.

محمدی‌زاده همچنین از مجتمع خدمات رفاهی تفریحی بین راهی و هتل در دست ساخت مجتمع یاد شده به مالکیت و سرمایه گذاری یکی از سرمایه گذاران بومی شهرستان دیلم بازدید کرد.

این هتل به مساحت افزون بر ۶ هزار مترمربع و سرمایه گذاری افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.

استاندار بوشهر دستور لازم برای حل مشکلات این طرح از جمله هماهنگی با شرکت فرودگاه‌های کشور و دستگاه قضاء و همچنین افزایش تسهیلات بانکی برای تسریع در تکمیل هتل را صادر کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.