سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نتیجه مسابقه کراس کانتری المپیک پولاد کف

با اتمام مسابقه کراس کانتری المپیک مردان بزرگسال، بانوان بزرگسال و نوجوانان، حائزین رتبه‌های برتر معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مسابقه کراس کانتری المپیک مردان بزرگسال، بانوان بزرگسال و نوجوانان که در محل پولادکف برگزار شد، در بخش مسابقه کراس کانتری المپیک مردان بزرگسال، آقایان؛ پرویز مردانی از تبریز، فرشید صلاحیان از کازرون، پرهام شهسواری از کرج، نیما جمشیدی از سپیدان، علی ظهراب زاده از تبریز، رضا نفری از مرودشت، حامد حسن پور از قاین، حامد سلیمیان از زرین دشت، عرفان دانشمند از بندرعباس و محمد شکوئی از کازرون به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

همچنین در بخش کراس کانتری المپیک نوجوانان، آقایان؛ امیرمحمد سلوکی از کازرون، امیرعلی پیروی از کازرون، طا‌ها قاسم نژاد از شیراز، الیکا یوسفی از اصفهان، دنیا زالی از کازرون و آلاء صالح ریاحی از اصفهان حائز رتبه‌های برتر شدند.

گفتنی است، در بخش مسابقه کراس کانتری المپیک بانوان بزرگسال هم خانم ها؛ مونا فرح بخشیان از تهران، فاطمه عباسی از کازرون، فرانک شاه زیدی از اصفهان، سمیرا میری از شیراز، شقایق معظم از زرین شهر، پریسا بیگی از زرین شهر، زهرا نوذری از سپیدان، فاطمه قاضی زاده از اوز، پریسا دهقانی از شیراز و ونوس صادق زاده از شیراز به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران خواستار تداوم رقابت‌های این رشته ورزشی به منظور محک خوردن دوچرخه سواران کشور شد.

مهدی رهنما در جریان رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان جایزه بزرگ پولادکف اظهار نمود: خوشبختانه انجام رقابت‌های جایزه بزرگ خصوصا مسابقات جام پولادکف کمک خوبی به ما نمود. ان شاالله در آینده نزدیک رقابت‌های لیگ دوچرخه سواری کوهستان هم خواهد توانست بخش قابل توجهی از کمبود‌ها و نگرانی هایمان را برطرف سازد.

رهنما افزود: از سال ۲۰۲۰ به بعد بیماری کرونا سبب شد غیر از رقابت‌های قهرمانی کشور هیچگونه رقابت‌های رسمی ملی و بین المللی برگزار نشود و دوچرخه سواران کوهستان ایران نتوانند محکی جدی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران حضورش را در استان فارس مثبت ارزیابی و ابراز نمود: همیشه سعی کرده ام در هر شرایطی حضور داشته باشم و مسابقات دوچرخه سواری کوهستان را با دقت زیرنظر بگیرم. میزبانی فارس و مجموعه پولادکف خیلی خوب بود. کیفیت خوبی را در این بازی‌ها به دلیل حضور نفرات ملی شاهد بودم.

رهنما ادامه داد: هرچقدر رقابت‌های بیشتری برگزار شود، ظرفیت‌های ما در رشته دوچرخه سواری کوهستان بالاتر می‌رود ولیکن می‌بایست به سمت استاندارد‌های روز برویم تا کیفیت بهتری را شاهد باشیم. همچنین نیازمند تیم‌های داوری و فنی قوی و آموزش دیده در حین مسابقات هستیم. موردی که به صورت ویژه باید فدراسیون پیگیر آن باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.