سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساختمان مجلل منطقه آزاد اروند در یک قدمی فروش

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: به دنبال خریدار مناسب برای فروش ساختمان مجلل کنونی سازمان منطقه آزاد اروند هستیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد در نشست با ایثارگران،نخبگان و سران عشایر خوزستان گفت: به دنبال خریدار مناسب برای فروش ساختمان مجلل کنونی سازمان منطقه آزاد اروند هستیم و پس از آن ساختمان اداری آن سازمان مکان پیشین آن خواهد بود.

او  افزود: از سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت‌ها استقبال می‌شود ، اما در برخی موارد تاراج منابع کشور به نام سرمایه گذاری مشاهده می شود.

محمد بیان کرد: اینکه اشخاصی به نام سرمایه گذاری منابع و معادن کشور را به نفع کارخانه خود در اختیار بگیرند، اما تکنولوژی و سود مناسب نصیب مردم کشور نشود به هیچ عنوان قابل قبول نیست و حتما در آینده نظارت بیشتری در خصوص سرمایه گذاری در مناطق آزاد انجام می‌شود.

او  از انجام رایزنی ها برای رای جذب و تخصیص بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

محمد گفت : رویکرد‌های فرهنگی در مناطق آزاد کشور از اولویت‌های کاری شورای‌عالی مناطق آزاد است و به هیچ عنوان نباید دغدغه‌های اقتصادی سبب کم کاری در زمینه موضوعات فرهنگی و اجتماعی شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد خاطر نشان کرد: با گروه‌های جهادی جلسات راهبردی مناسبی برگزار شد و  همکاری های ویژه ای  با هدف خدمت رسانی به مردم آبادان و خرمشهر از جمله نتایج آن است.

انتهای پیام / ا

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.