سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان:

اقوام و مذاهب مختلف در سیستان و بلوچستان با یکدیگر اجتماع دارند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در این استان با وجود برخورداری از اقوام و مذاهب مختلف، مردم با یکدیگر اجتماع دارند و به همین خاطر موسوم به پایتخت وحدت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام  مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار سید حسن العیدروس رییس سابق سازمان اهل البیت اندونزی و عبدالله عبد القادر بیک مدیر حوزة المصطفی جاکارتا با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در احیای مقاومت در برابر استکبار جهانی و جلب توجه مسلمانان به انقلاب اسلامی، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچ حدی برای رشد علمی و اقتصادی اهل سنت قائل نیستند.

رییس سابق سازمان اهل البیت اندونزی نیز بیان کرد: قبل از امام خمینی (ره) مسلمانان اندونزی از اهل بیت (ع) به جز در اشعار مذهبی شان چیزی نمی‌دانستند.

سیدحسن العیدروس ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی، بزرگ‌تر‌ها اقدامات عظیم امام خمینی (ره) در مبارزه با طاغوت و اهمیت کار را برای ما تبیین کردند.

وی فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهانت به مقدسات اهل سنت را باعث خوشحالی مسلمانان اندونزی دانست و افزود: در کشور اندونزی در روز عاشورا، مراسمی برگزار می‌شود که در آن مسلمانان اهل سنت حتی بوداییان حضور یافته و استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.